среда, 15 октября 2008 г.

central fissure brain



Ik weet het, het is nog lang geen Sinterklaas. Ik heb zelfs de "geen pepernoten tot Sinterklaas-stickers"� al klaarliggen om ergens op te plakken. (Maar waarop? De brievenbus is een beetje onzinnig, want ik heb nog nooit pepernoten in mijn brievenbus gekregen, op mijn fiets is een beetje jammer als de Sint straks het land alweer verlaten heeft en op mijn werkkleding zal het wel niet mogen...)



Maar toch ben ik al begonnen met mijn verlanglijstje. Het is altijd al zo'n georganiseer met mensen die niet in hetzelfde huis en zelfs niet in dezelfde stad wonen, het boodschappen doen als je eigenlijk niet zo heel mobiel bent (al verwacht ik dat het dit jaar beduidend beter gaat) en werktijden die niet op elkaar zijn afgestemd. Als je dan ook alleen maar die drie weken hebt dat Sinterklaas in het land is om je lijstje te maken, te verspreiden, andere lijstjes te verzamelen en inkopen te doen, dan wordt het wel heel erge stress.



Dus begin ik maar op tijd. Het is al lastig genoeg om een lijstje te maken als je alles al hebt.

central fissure brain, central fisting, central fit mom.



Комментариев нет: